گاهی وقتها هر بوی گندی که با هواکش می جنگد،خیال می کند دُن کیشوت است.
نویسنده: شاگرد تنبل سابق - جمعه پنجم آبان ۱۳۹۶
بعد از تقریبا دو سال برگشتم ایران، پیش خانواده، وای که چقدر دلم برای بابام، مامانم... تنگ شده بود... هرچند سه روز دیگه باز باید برگشت، دوباره غربت... .
ما را در سایت بیندیش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 111 تاريخ: يکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت: 2:58
ما را در سایت بیندیش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 126 تاريخ: يکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت: 2:58