بیندیش

خرید بک لینک

گاهی وقتها هر بوی گندی که با هواکش می جنگد،خیال می کند دُن کیشوت است.

نویسنده: شاگرد تنبل سابق - جمعه پنجم آبان ۱۳۹۶

بعد از تقریبا دو سال برگشتم ایران، پیش خانواده، وای که چقدر دلم برای بابام، مامانم... تنگ شده بود... هرچند سه روز دیگه باز باید برگشت، دوباره غربت... .

بیندیش...

ما را در سایت بیندیش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 111 تاريخ: يکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت: 2:58

8 دسامبر قراردادم با شرکت EBSM تموم شد، پیشنهاد تمدیدشون رو با اینکه مبلغ خوبی هم بود رد کردم، چون از یه شرکت دیگه پیشنهاد داشتم، شرکتی که می دونم می تونه برام سکوی پرتاب خوبی باشه. شرکت جدید در حال انجام مراحل اداری و گرفتن ویزای کاری هست، تقریبا نزدیک 10 روز دیگه کارم اونجا شروع میشه، هرچند توی این یه ماهی که گذشت درآمدی نداشتم و کارمم شروع کنم تا یه ماه خبری از حقوق نیست، باید حسابی صرفه جویی کنم تا بتونم یه ماه دیگه رو هم دووم بیارم. به امید روزهای خوب... :) بیندیش...

ما را در سایت بیندیش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 126 تاريخ: يکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت: 2:58

صفحه بندی